ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Team Assistant

Hledáme milou a vstřícnou kolegyni nebo kolegu na pozici administrativní podpora office managera a marketingového oddělení

Nástup možný ihned!

Co bude vaším úkolem:
Administrativní podpora vedení společnosti
Zajištění chodu recepce – přijímání návštěv, péče o návštěvy
Správa příchozí/odchozí pošty, zajištění distribuce propagačních materiálů ke koncertům
Korespondence, vyřizování e-mailů, telefonických hovorů v angličtině a češtině dle potřeby
Udržování databází kontaktů
Zakládání dokumentace (dopisy, tištěné materiály apod.) a archivace elektronické komunikace dle nastavených vnitřních procesů
Zajištění kancelářských potřeb
Vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky, péče o okolí kanceláře
Administrativní podpora marketingového oddělení, ve vybraných případech tvorba plakátů či dalších propagačních materiálů ke koncertům a zadávání koncertů na web Koncertního klubu
Správa databáze Koncertního klubu a spolupráce s Office Managerkou při realizaci mailingů
Podpora při realizaci akcí Koncertního klubu a asistence u akcí pořádaných naší agenturou
Podpora Sales v administrativě tvorby nabídek: na základě instrukcí od Sales / Operations / Project Managera vytvořit a aktualizovat roční ceníky u vybraných služeb v administrativním systému
Podpora Marketingu v administrativě velkých hudebních projektů: na základě instrukcí od Mktg. / Operations / Project Managera parametrizovat zájezdy v Systému v rámci koncertního cyklu typu Musica Orbis, Musica Orbis Fest, Wasbe a pod.
Podpora při implementaci nového systému (projekt Rudolf).

Co vám nabízíme:
Práci na 8 hodin týdně – možnost práci si samostatně rozvrhnout
Navýšení pracovního úvazku v sezóně květen-červenec na 16 hodin týdně
Příjemné pracovní prostředí v kanceláři na Vinohradech
A náš milý kolektiv 🙂

Těšíme se na Vás!

Kontakt:
[email protected]

Open modal